سیستم مدیریت محتوای گوست Ghost

ghost

Ghost screenshot

ما در این مطلب درباره دریافت آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای گوست Ghost که یک پلتفرم قدرتمند برای ایجاد وبلاگ یا انتشار آنلاین می پردازیم

دریافت آخرین نگارش گوست

 تغییرات جدید   انتشار

Ghost

یک ویرایشگر برای نویسندگان

محیط ویرایشی مبتنی بر Markdown اجازه می دهد تا برای قالب بندی سریع و یک تجربه نوشتن بدون درز که تمرکز را به طور کامل بر محتوای ایجاد شده اجازه می دهد. زندگی یک طرفه به شما اجازه می دهد تا همیشه ببینید که پست چگونه رندر می شود.

راهنمای کامل Markdown ما را ببینید 

مدیریت محتوای ساده

تمام مطالب شما در یک آرشیو قابل جستجو قابل دسترسی است که می تواند از طریق سرعت اسکن شود. هرگز از این مقالات قدیمی دوباره باز نمی گیرید! ما این را داریم

پست ها همچنین دارای قابلیت های برچسب زنی قوی برای اجازه دادن به طبقه بندی دقیق از محتوا، به شما یک بایگانی قابل انعطاف است که با نیازهای شما سازگار است. شما می توانید تقریبا هر نوع دسته، بخش، قالب و جریان با استفاده از برچسب ایجاد کنید. این نوعی مانند برچسبهای Gmail است.

درباره برچسبها بیشتر بدانید 

کانالهای توزیع کاملا بهینه شده

انتشار یک بار، توزیع در همه جا. محتوای شما تنظیم شده است تا بتواند توسط بسیاری از خوانندگان مورد نظر شما شناسایی شود.

بهینه سازی موتور جستجو

مناسب جستجوگرها ساخته شده به طور مستقیم، با نشانه گذاری معنایی، permalinks، نقشه های سایت XML، تگ های کانونیک و متا خودکار با لغو دستی.

جدید صفحات موبایل سریع

با پشتیبانی از یکپارچه AMP، سایت شما رتبه بیشتری را به دست خواهد آورد و در یک ثانیه از نتایج جستجوی Google mobile بار خواهد شد.

اطلاعات مفصل ساختار یافته

هر پستی منتشر شده زیبایی در سراسر وب، با meta برچسب های غنی برای فیس بوک باز نمودار، کارت های توییتر و Schema.org.

اشتراک توسط RSS، ایمیل و Slack

RSS کامل، فرم های ضبط ایمیل اشتراک و ادغام Webhook Slack همه به طور پیش فرض گنجانده شده است، و برای شما در نظر گرفته شده است!

منبع کاملا open و hackable

کد خود را داشته باشید، سرنوشت خود را کنترل کنید، قابلیت های خود را تعیین کنید

Ghost یک برنامه کامل منبع باز است که از طریق توسعه دهندگان در سراسر جهان 1،369،968 بار دانلود شده است. با استفاده از یک پشته فن آوری مدرن با اجزای معقول و انتزاعی، از آن استفاده می شود. ما کد را که توسعه دهندگان دوست داریم منتشر می کنیم مخترعان جاوا اسکریپت، آندروید و StackOverflow همه از Ghost برای وبلاگ هایشان استفاده می کنند.

منابع توسعه دهنده Ghost 

ابزار قدرتمند جدید

باتری ها گنجانده شده است. یک وارد کننده و صادر کننده JSON مستقیم، اطلاعات خود را به صورت بی نهایت قابل حمل نگه می دارد، در حالی که ابزار CLI ما پیکربندی، اجرا و به روزرسانی Ghost یک نسیم را می دهد.

درباره Ghost CLI بیشتر بدانید 

ساده و قدرتمند با Handlebars

برای ساختن نشریات خود از قالبهای Handlebars زیبا استفاده کنید. حامیان قدرتمند به شما این امکان را می دهند که هر گونه اطلاعات را بکشید و آن را نمایش دهید هر چند که می خواهید. کنترل کامل طرح خود را به جای اینکه به چند گزینه محدود محدود شود، کنترل کامل کنید.

مستندات تم کامل را ببینید 

یک API JSON کامل و خود مدار برای تمام اطلاعات شما

API JSON Ghost به این معنی است که شما کنترل کاملی بر روی آنچه داده ها برای دریافت، تنظیم و نمایش داده می شود، دارید. شما می توانید کل برنامه های چاپی را در بالای آن بسازید و تجربه خواننده را کاملا سفارشی کنید.

"posts":[{
 "id":1,
 "uuid":"bc0a0924-b49c-45c8-897d-728f6acba7c9",
 "title":"Welcome to Ghost",
 "slug":"welcome-to-ghost",
 "markdown":"We're live! **Nice.**",
 "html":"<p>We're live! <strong>Nice.</strong></p>",
 "image":null,
 "status":"published",
 "language":"en_US",
 "meta_title":null,
 "meta_description":null,
 "author":1
}]

تمام داده های پست خود را از  JSON API Ghost ، از جمله متا داده های رسانه ای و SEO جستجو کنید. استفاده مجدد از مطالب خود را مجددا مورد استفاده قرار دهید. ما همچنین دسترسی کامل API را از طریق تم های Handlebars ما در اختیار داریم.

API های API را بررسی کنید 

پلت فرم کاملا مدیریت شده به عنوان یک سرویس

خدمات Ghost Pro باعث می شود انتشار شما پایدار، ایمن و سریع باشد.

یک بازار باز

صدها تم زیبا و رایگان از بازار ما در دسترس است، بنابراین شما می توانید با طراحی عالی برای مطابقت با نام تجاری خود را در هیچ زمان در همه.

به زودی، بازار همچنین برای پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث و یکپارچگی گسترش می یابد، افزایش مقدار شما می توانید با Ghost حتی بیشتر انجام دهد.

مارکت را کاوش کنید 

برنامه های بومی جدید

یک تجربه سریع بومی را ترجیح می دهید؟ برنامه های مادری Ghost ما تمام زیبایی و قدرت Ghost را، درست در دستگاه شما فراهم می کند. این بدان معنی است که شما به راحتی می توانید بین چندین سایت را در پرواز تغییر دهید. در دسترس برای مک، PC، لینوکس و آندروید.

دانلود Ghost Bative Apps 

How to increase your paid-for newsletter subscribers with landing pages (Part 1)

دریافت نرم افزار گوست در سیستم عامل های شما

 سایت های ساخته شده با گوست

دیدگاهتان را بنویسید

asakereh
Lead Engine and Php Code Expert