آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت
Focus Keyword

به طور مرتب اضافه کردن مطالب با کیفیت به وب سایت یا وبلاگ شما استراتژی خوب سئو است. گوگل وب سایت شما را  فعال می بیند زیرا اطلاعات جدید اضافه شده است و حجم محتوای شما را افزایش می دهد. اگر خود را استراتژی کلمات کلیدی سئو درست کرده باشید و محتوای شما به خوبی برای مناسب بهینه سازی شده است کلمات کلیدی، افزودن محتوا قابلیت جستجو را افزایش می دهد. اما با آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت را انجام دهید؟

به خصوص هنگامی که شما وبلاگ نویسی می کنید و با تمرکز طولانی مدت بر کلمات کلیدی می توانید انتخاب کنید که کدام کلید واژه برای بهینه سازی درست باشد. به نظر ما، حداقل سه مورد برای تعیین اینکه چه کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی باید پست های وبلاگ خود را بهینه سازی کنید، باید انجام دهید! در اینجا آنها را بخوانید.

آیا می دانستید که می توانید برای فوکوس کلید تمرکز بسیار بهتر با Yoast SEO Premium بهینه سازی کنید؟ این فرم های متعدد کلمه را به رسمیت می شناسد، دارای پشتیبانی برای مترادف و برای کلمات کلیدی مرتبط است!

کلمه کلیدی / کلید واژه فوکوس Focus Keyword چیست؟

کلیدواژه متمرکز – یا Focus Keyword – عبارت است که شما می خواهید صفحه خود را برای رتبه بیشتر جستجو قرار دهید. بنابراین وقتی افراد برای این عبارت جستجو می کنند، باید آنها را پیدا کنند. Yoast SEO دارای زمینه ورودی خود برای این است. این پلاگین محتویات صفحه را ارزیابی می کند و بازخوردی در مورد چگونگی بهبود محتوا برای این فاکتور فوکوس ارائه می دهد.

آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت

کلمات کلیدی Yoast SEO Premium

 

یک کلمه کلیدی متمرکز را انتخاب کنید که در موتورهای جستجو استفاده می شود.

شما استراتژی کلمه کلیدی باید ایده ای از آنچه که می خواهید در مورد آن بنویسید، به شما داده است. اگر شما یک استراتژی کلمه کلیدی ندارید، باید واقعا آن را ایجاد کنید. شما میتوانید بخوانید راهنمای نهایی خود را به تحقیقات کلمه کلیدی و یا در دوره آموزشی تحقیقات کلمات کلیدی را مطالعه صورت نیاز به پیدا کردن کلمات کلیدی کامل خود،کنید.برای پست های وبلاگ، شما معمولا به دنبال کلمات کلیدی دم (و شامل چندین کلمه) به عنوان توضیح داده شده در این راهنما در محتوا SEO.

ابزارهایی که به شما کمک می کند افکت های کلیدی را بیابید

ما پلاگین Yoast SEO به شما کمک می کند که پست خود را برای انتخاب کلید فوکوس خود انتخاب کنید. یکی از ابزارهایی که شما می توانید برای پیدا کردن مرتبط – کلمات کلیدی ما Yoast پیشنهاد ابزار است. این ابزار با استفاده از داده های مشابه به عنوان Google Suggest برای پیدا کردن ده کلمات کلیدی و سپس آن را گسترش می دهد. این همان چیزی است که می خواهید هنگام تایپ عبارت جستجو در جعبه جستجوی گوگل مشاهده کنید. برای ابزارهای اضافی، این نوشته توسط Marieke در مورد ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی را مشاهده کنید.

اصطلاحاتی که در پیشنهاد پیدا می کنید، اصطلاحات و ترکیبی از کلمات هستند که منطقی هستند و توسط افراد واقعی برای جستجو در وب استفاده می شوند. این ابزار می تواند مفید باشد به شما برخی از اندیشه های اولیه در مورد رفتار جستجو افراد در منطقه شما می خواهید در مورد نوشتن مفید است.از پاسخ به عموم استفاده برای پیدا کردن سوالاتی که مردم در مورد یک موضوع خاص دارند،کنید. این به شما بارهای بینش جدید و الهام بخش برای پست های جدید را می دهد.

به یاد داشته باشید که این پیشنهادات جستجو همیشه در حال تغییر است. پیشنهادات اغلب به آنچه که قبلا جستجو کرده اید تنظیم شده است. هنگامی که ما در سال گذشته جستجو برای اصطلاح “کلید واژه” تمرکز کردیم، این پیشنهاد خروجی بود.

پیشنهادات:

آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت

در حال حاضر، خروجی این نشان می دهد:

کلمات کلیدی سئو

قبلا، خروجی این نشان می داد:

تغییراتی را بر اساس آن انجام می دهند، بنابراین نظارت بر آن برای کلمات کلیدی سئو مهم، منطقی است. این نتیجه خاص جدید به ما یک ورودی اضافی برای این پست داد.

حجم جستجو برای عبارت کلیدی خود را هنگامی که یک عبارت جستجوی طولانی را پیدا کرده اید، می خواهید رتبه بندی کنید، باید تلاش کنید تا کشف کنید که جستجو های زیادی برای این کلمه یا عبارت وجود دارد – حجم جستجو. ما برای اولین بار اعتراف میکنیم؛ گوگل این را واقعا سخت کرده است تنها راه بدست آوردن اطمینان از نحوه استفاده از یک عبارت جستجو، داشتن یک حساب کاربری فعال و پیشنهاد در مورد انتخاب شماست. ما درک می کنیم این برای شما بیش از حد دشوار و گران است (ما تقریبا همیشه این کار را انجام می دهیم).

Google Trends

نگران نباشید، با استفاده از Google Trends باید حداقل یک ایده را در راه خلاقانه در مورد حجم جستجو به شما بدهد. Google Trends به شما اجازه می دهد که حجم جستجو را بین دو عبارت جستجو در یک زمان معین مقایسه کنید. این امر به برخی از دیدگاههای مربوط به میزان جستجوهای مورد نظر مردم، نسبت به سایر شرایط، کمک می کند.

پست هایی را که قبلا رتبه بندی بررسی کنید کرده اید، اگر قبلا (پست های وبلاگ) پست هایی را که برای شرایط خوب رتبه بندی می کنید، بدانید که چه تعداد بازدید کننده این پست ها را جذب می کنند. با استفاده از Google Trends برای مقایسه فاکتورهای متمرکز پست های قدیمی (که می توانید آمار را برای آن ببینید) با فوکوس های کلیدی که برای پست جدید خود در نظر دارید، می توانید به برخی از ایده های مربوط به ترافیک بالقوه این فاکتور کلیدی جدید دست یابید. اطمینان حاصل کنید که پست های قدیمی تر را که بیشتر شبیه پست مورد نظر شما هستند بنویسید: اگر قصد دارید کلمه کلیدی دم را انتخاب کنید، مقالات را با کلمات کلیدی دم در کنار هم مقایسه کنید.

به عنوان مثال، این پست در مورد فاکتور کلمات کلیدی سئو مناسب می تواند با یک پست در مورد پیش نمایش قطعه، یک ویژگی مرتبط از پلاگین وردپرسی SEO ما در حال حاضر در مورد نوشت:

آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت

Google Trends

در مقایسه با ترافیک قابل مقایسه است، ما می دانیم ترافیک جستجو به پیش نمایش قطعه ما پست خوب است، بنابراین ما می دانیم که برای بهینه سازی آن ارزش دارد.

با استفاده از Google Trends برای مقایسه فوکوس یا کلمه کلیدی فوکوس قدیمی که مورد نظر شما باشد، به شما برخی از دیدگاه های مورد نظر درباره فوکوس کلید تمرکز خود را می دهد.

یکی دیگر از روش های خوب برای استفاده از Google Trends این است که شما در حال بررسی تعدادی کلمات کلیدی تمرکز (طولانی) هستید. از آنجا که به راحتی نشان می دهد که کدام عبارت جستجوی بیشترین میزان جستجو در مقایسه با دیگری را نشان می دهد. بنابراین، این به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بگیرید که کدام کلمه کلیدی دم که اغلب در جستجو استفاده می شود.

گوگل کلمات کلیدی سئو فوکوس پیشنهاد شده !

به استثنای دانستن اینکه چه اصطلاحات جستجو واقعا توسط افراد استفاده می شود، باید بدانید که آیا ایده شما برای پست یا صفحه شما متناسب با نیازها و انتظارات افرادی است که از این کلمات جستجو استفاده می کنند یا خیر. بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا محتوای شما با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر، به گوگل پیشنهادات (مجموعه ای از) کلمات کلیدی خودتان را بدهید.

صفحات نتایج را بررسی کنید

زمان را برای نگاه کردن به صفحات اول دو نتیجه نگاه کنید. آیا مقالات در نتایج Google مربوط به شخصیت مشابه به مقاله شما هستند؟ آیا مقاله شما مناسب نتایج نشان داده شده در این صفحات جستجو است؟ اگر تصمیم به نوشتن پست وبلاگ یا صفحه خود دارید، در حالی که بهینه سازی کلمات کلیدی مناسب برای این کلید واژه دقیق تمرکز، شما قصد دارید پست خود را در میان این نتایج دریافت کنید.

به عنوان مثال، زمانی که این پست را نوشتیم و کلیدواژه انتخاب شده خود را در گوگل جستجو کردیم، ما شاهدیم که ما با خودمان رقابت می کنیم:

کلمات کلیدی سئو

صفحات نتایج

انجمن های وردپرس

ما همچنین تعداد زیادی سوال در وردپرس دیدیم، و به ما دلایل بیشتری برای نوشتن این پست داد. توجه داشته باشید که ما به پست قدیمی نگاه کردیم و تصمیم گرفتیم هر چه مطلب خوب و کامل نباشد،  آن را حذف کنیم و آن را جایگزین کنیم.

جمع بندی آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت

اطمینان حاصل کنید که از محتوای صفحات نتیجه به عنوان الهام بخش برای پست وبلاگ خود استفاده کنید. آیا ایده های مفید وجود دارد؟ ما شما را تشویق نمی کنیم که محتوا را کپی کنید، فقط برای اینکه ببینید آیا شما بعضی از اطلاعات یا استدلالات را برای پست وبلاگ خود از دست داده اید. اما مهمتر از همه: چگونه می توانید مطمئن شوید که پست شما چگونه به نظر می رسد؟ در چه شیوه ای می تواند پست شما بهتر، جالب تر باشد، اصل تر از پست که در حال حاضر در صفحات نتیجه نمایش داده می شود؟ سعی کنید با محتویاتی که مشتریان را تماشا کرده و به اشتراک بگذارید، ارائه شود.

 

عساکره

مدیریت سایت مارکت فارسی

آموزش نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت

پاسخی بگذارید